Informacje na temat OBI Polska
Dowiedz się więcej o OBI
OBI to międzynarodowy koncern o 40-letniej tradycji. W Europie zarządza ponad 600 marketami: przede wszystkim w Niemczech, a także w Austrii, Bośni - Hercegowinie, Czechach, Rosji, Słowenii, Szwajcarii, na Węgrzech i we Włoszech. W Polsce pod marką OBI działa już 59 marketów zlokalizowanych w 41 miastach. Pierwszy z nich otwarto w 1998 r. w Tychach. Od tego czasu wciąż otwierane są nowe obiekty, a Zarząd OBI nadal planuje dalszy, intensywny rozwój sieci w Polsce.
OBI to niekwestionowany lider rynku artykułów budowlanych, a sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług. W marketach OBI pomagamy naszym Klientom w realizacji marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Dlatego nasza oferta to ponad kilkadziesiąt tysięcy artykułów, które mogą być pomocne przy budowie, remoncie, czy urządzaniu domu i ogrodu. Markety OBI to także inspiracje i fachowe doradztwo.
WYRÓŻNIENIA DLA OBI
DIAMENTY FORBESA 2017
Diamenty Forbesa to prestiżowy ranking, który wyróżnia najszybciej rosnące firmy, najbardziej innowacyjne przedsięwzięcia i najlepszych przedsiębiorców. W rankingu biorą udział wszystkie firmy, które w ciągu trzech ostatnich lat osiągnęły średni wzrost wartości przedsiębiorstwa na poziomie co najmniej 15%.
Firma OBI uplasowała się na wysokim 12. miejscu laureatów w ogólnopolskiej kategorii firm z przychodami powyżej 250 mln zł rocznie.
GWIAZDA JAKOŚCI OBSŁUGI
W latach 2015-2017, dzięki zaufaniu naszych klientów oraz przyjaźni, jaką nas obdarzyli, otrzymaliśmy Gwiazdę Jakości Obsługi oraz nagrodę SUPERBRANDS Polska. Te wyróżnienia wiele mówią o naszym zespole, który na co dzień stara się sprostać przeróżnym wymaganiom, stawianym przez wiernych kupujących. O przyznaniu Gwiazdy Jakości Obsługi oraz nagrody SUPERBRANDS Polska decydują konsumenci, tym bardziej czujemy się docenieni i jednocześnie pragniemy zapewnić, że jakość obsługi w marketach OBI z każdym dniem będzie na coraz wyższym poziomie, miedzy innymi dzięki uwagom i sugestiom naszych klientów, które traktujemy z największym szacunkiem.
DAYMAKERINDEX 2017
W prestiżowym raporcie DAYMAKERINDEX 2017, badającym poziom obsługi Klienta wśród 131 sieci handlu detalicznego na polskim rynku otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii Handel budowlany. Jest to dla nas szczególnie ważne osiągnięcie, gdyż obsługa klienta jest dla nas priorytetowa – a wyróżnienie w DAYMAKERINDEX jest potwierdzeniem tego, że u nas Klienci czują się zawsze wyjątkowo, a zakupy dla nich są czystą przyjemnością. Za wyróżnienie serdecznie dziękujemy – na pewno zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy.
Podmiotem odpowiedzialnym za treści zamieszczane na www.obi.pl jest
OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.
Al. Krakowska 102
02-180 Warszawa Telefon: +48 22 519 50 00
Telefax: +48 22 519 59 99
e-mail: info@obi.pl
Krajowy Rejestr Sądowy
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
KRS 0000090234 NIP: 521-26-33-304
Pamiętaj, że po dokonaniu zmiany marketu, dane w koszyku, na liście zakupów i lub w porównanie produktów nie zostaną przeniesione.