Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Chcesz zwrócić lub zareklamować towar kupiony w sklepie OBI lub na Obi.pl?

Sprawdź, o czym warto pamiętać!

Zwrot w OBI - o czym warto pamiętać

  • Należy przedstawić oryginalny dowód zakupu towaru:

    paragon, faktura papierowa, wydruk faktury elektronicznej

  • Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania

    musi być w pełni wartościowy, niezniszczony, kompletny i znajdujący się w oryginalnym opakowaniu. Wszystko po to, by można go odsprzedać w przyszłości

  • Uwaga

    Zwrot takich towarów jak płytki ceramiczne, gresy, panele, podłogi laminowane, drewniane oraz winylowe, możliwy jest tylko w przypadku gdy w/w towary zostaną zwrócone w pełnych paczkach, zgodnie z podaną jednostką opakowania

Prawo do odstąpienia od zakupów

Jeśli nie jesteś zadowolony z towaru, który zakupiłeś na Obi.pl, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od zakupów dokonywanych na odległość w ciągu 14 dni od daty dostawy. Wystarczy, że uzupełnisz formularz odstąpienia od umowy, a towar nie nosi śladów użytkowania.

Jak oddać towar zakupiony na OBI.pl?

Jeśli chcesz oddać towar zakupiony w naszym sklepie online, masz do wyboru 2 możliwości.

  • Zwrot w markecie OBI

    Aby oddać towar w sklepie stacjonarnym, musisz przede wszystkim spełnić warunki odstąpienia od umowy lub zwrotu. Jeżeli te zostaną spełnione, pracownik sklepu zwróci Ci pieniądze za towar w gotówce lub na kartę.

  • Samodzielne odesłanie towaru

    Jeżeli decydujesz się na odesłanie towaru, musisz samodzielnie zorganizować wysyłkę i ponieść jej koszty. Zwrot Twojej płatności zostanie dokonany taką samą formą jaka została wykorzystana podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, zwrot nastąpi na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który możesz pobrać tutaj.

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Zwrotom nie podlegają następujące produkty:

  • towary przecenione,
  • żywe rośliny,
  • towary z terminem ważności, który upłynął,
  • towary cięte z metra,
  • towary na zamówienie,
  • farby z mieszalnika,
  • baseny,
  • jazcuzzi
  • klimatyzatory,
  • wentylatory

Powyższe zasady dotyczą również zwrotów towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych OBI.

Jeśli chcesz oddać towar zakupiony w naszym sklepie online, masz do wyboru 2 możliwości: zwrot w sklepie OBI lub samodzielne odesłanie towaru.

Aby oddać towar w sklepie stacjonarnym, musisz przede wszystkim spełnić warunki odstąpienia od umowy lub zwrotu. Jeżeli te zostaną spełnione, pracownik sklepu zwróci Ci pieniądze za towar w gotówce lub na kartę.

Jeżeli decydujesz się na odesłanie towaru, musisz samodzielnie zorganizować wysyłkę i ponieść jej koszty. Zwrot Twojej płatności zostanie dokonany taką samą formą jaka została wykorzystana podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, zwrot nastąpi na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który możesz pobrać tutaj.

  • Zamów i odbierz
  • Sprawdź dostępność w markecie
  • Szeroki wybór produktów
Do góry